Missbruk

Hej, Jag heter Lovisa. "Hej, Lovisa" Jag är dataspelsmissbrukare. "Hej, Lovisa Dataspelsmissbrukaren"
Aa, jag satt fem timmar idag framför Call Of Duty 4 och skrek på skärmen varje gång jag dog. Och det var ofta kan jag säga. När pappa kom in efter fem timmar och sa att jag måste stänga av så hade jag ont i ögonen, ryggen och var jätte trött. Men jag ville verkligen inte stänga av. Jag hade ju preeeciiis klarat ett mission!!
Fast sen så fastnade jag bland en massa ryssar och min noobtube (skrev noobtoob först, men någon störde sej tydligen på det? Haha) vägrade fungera. Sen kastade dom en granat på mig så jag dog och jag blev så pissed på dom jäkla ryssarna att jag stängde ner spelet.
Längtar redan tills imorgon för meeraaa COOOOD!!!
Jag börjar sakta förvandlas till Adrian.
Här är mannen som har lärt mig allt jag kan :D
Snart kommer jag se ut såhär.

Kommentarer
Postat av: gissa

det heter noobtube din noob!

2011-02-05 @ 21:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0