F**n

Jag trodde igår helt ärligt att jag skulle kunna gå till skolan idag. Jag gick upp klockan sex imorse och gick ner för att äta frukost. Men sen så märker jag att jag har ont i huvudet och nästan somnar över tekoppen, berättade det för mamma och sen var det bara att gå och lägga sig igen D: Var väldigt skönt att somna om då, men inte lika kul sen när jag vaknade två timmar senare och insåg att jag hade ännu en lång, uttråkad dag framför mig. Men jag hade ingen feber i alla fall.
Sen för ungefär en timme sen insåg jag att jag hade feber. 38 grader har jag. Det betyder att jag inte kan gå till skolan imorgon heller :(
Hoppas bara att jag är frisk på fredag, ska träffa David då, längtar <3
Bild från sist jag va sjuk, men orkar inte ta nya bilder nu, och jag lovar att ingen vill se mig just nu.
D:
Jäklar vilket långt inlägg det blev :O Det märks att jag är uttråkad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0