Do the Kissie-face

Hahahahaha, alla som har långtråkigt borde testa att göra kissie-face i webcamen :D Underhållning på HÖG nivå :D
Ledsen för nada, quo, zero och noll uppdatering igår, men onsdagar är en sjukt stressig dag för mig D: Va på musikalrep, och vi har äntligen börjat köra riktiga rep igenom hela manus, men det går fortfarande ganska trögt, så jag ska på extra rep på viksjöträffen på måndag ;)
Idag har man repat med bandet igen, gick helt okej, men dom andra har fortfarande inte lärt sej solot och sticket än, så vi repar typ hela låten fram till solot om och om igen -.-'
Fast den delen låter bra hittils i alla fall :)
Alla som vill testa da-ultimate-kissie-face behöver bara köra upp ögonbrynen i pannan, pluta med läpparna extreeemt och spärra upp ögonenen :D O.O
Nej, nu ska jag iväg till min dans ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0