Dagens musik

Det blir ingen dagens låt idag, det blir dagens band istället! :D Hahaha, nejmen jag kunde helt enkelt inte bestämma mig för vilken av alla deras låtar jag skulle ta ;)
Dagens band äääär.....(trumvirvel).....ESCAPE THE FATE :D
Dom skulle ha varit förband till Bullet For My Valentine när jag såg dom i november, men de ställde in och istället spelade Funeral For A Friend, skitdåliga var dom. Skitsynd!
Men det var så jag började lyssna på Escape The Fate, och har lyssnat sedan dess :D Dom är verkligen skitbra, speciellt albumen Dying Is Your Latest Fashion och This War Is Ours, kan rekommendera dom ;) Plus att jag älskar omslaget till Dying Is Your Latest Fashion hahaaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0