DAGENS LÅT + TJAT

Dagens låt är från ett band som heter Sleeping With Sirens. Sjukt bra band, älskar deras musik! Efter att jag hört låtarna första gången trodde jag jätte länge att det var en kille och en tjej som sjöng, men jag insåg så smånigom att det faktiskt är en kille som har sjukt fin sångröst <3 Han låter verkligen som en tjej ibland oO

(Bilden ovan är enligt den lilla texten i nedre högra hörnet tagen av Maria Monge)
Och sen så när jag ändå håller på att skriva så måste jag faktiskt få klaga lite! Jag ser ju hur många besökare jag har varje dag i min statistik, och jag måste säga att ni är riktigt sopiga på att kommentera! Jag menar, inte ens 10% av alla som besöker min blogg varje dag kommenterar! Shame on you!!
Jag skickar Amanda på er om ni inte lär er!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahah fett badass då :)))))

2011-02-15 @ 21:41:36
URL: http://armyofnone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0