BLEKER HÅR

Jaa, då har man förstört ännu ett hår :D Amanda kom hem till mig idag och ville att jag skulle bleka hennes hår, och jag tog upp henne till badrummet, satte henne på en gammal stol från sextiotalet (?), och började bleka. En och en halv timme, en middag och en massa oroligt mumlande senare sköljde jag ur färgen och utbrister: "Omg...Ööööh, Amanda?" Hennes hår var orange. Men sen så hade vi i massamassa silver schampo, för att ta bort dom gula pigmenten, men när hon gick härifrån va hennes hår fortfarande blöööött!!
HÅLL TUMMARNA FÖR FINT HÅR IMORGON ALLA!!
Bild från Halloween, när Manda var blond sist ;) Plus en massamassa väldigt syntetiskt plasthår ;)
JAG VILL OCKSÅ BLI BLOND!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0