BILLIE JOE ARMSTRONG

Igår fyllde en av mina all time favorit idoler år :D Bille Joe Armstrong fyllde 39!! Grattis i efterskott till sötaste mannen över 30 i hela världen!! <3<3


Jag lyssnar visserligen på lite mer alternativ musik nu, men jag kommer nog alltid att älska Green Day, köpa alla skivor dom släpper och gå på konserterna varje gång dom kommer till Sverige, även fast jag inte är lika besatt som jag var förr. För ungefär ett år sedan så pratade jag om, tänkte på, lyssnade på och helt enkelt andades Green Day. Nu helt enkelt älskar jag bara musiken. Men året jag älskade Green Day förändrade mig så mycket att jag antagligen alltid kommer lyssna på dom, så jag e skyldig Billie Joe, Tré Cool och Mike Dirnt ett stort tack :D <3
Och det minsta jag kan göra är väll att fira BJ's födelsedag, eller hur? :D
Ett litet urval ur den överfulla mappen "GreenDayIMittHjärta" som jag har på min data:
Föressten, så är det så konstigt, just med Green Day, så finns det liksom ingen riktig genre. Alla som lyssnar på lite "hårdare" musik (sån musik jag lyssnar på nu), typ Bullet For My Valentine, Bring Me The Horizon, Ice Nine Kills, Adept, Of Mice and Men, tycker att Green Day är för pussys, och alla fjortisar som lyssnar på mainstream skit tycker att Green Day är typ emo-gå-och-cutta-dej-heavy-metal. Jag fattar inte?
Vilken musik lyssnar ni på och vad tycker ni om Green Day? :)

Kommentarer
Postat av: Maja.

GREEN DAY E BÄÄST<3

GREEN DAY ÄÄÄR PUUUUNK FTW 8'''D

INTE ÄMU ELLER "HÅRD" MUSIK, UTAN VÄRLDENS BÄSTA GENRE PUNK 8''D

2011-02-19 @ 16:46:49
URL: http://deadarmy.blogg.se/
Postat av: Eh,.

Green Day för faan! Alltid Green day

2012-02-28 @ 00:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0