VIVA ESPAÑA :D

Tjaaba :) Sitter i Spanien nu, hemma hos min lâtsas systers kusiner (ja, dom bor här, och ja, dom pratar bâde svenska och spanska). Markus sover, men jag är fortfarande vaken i alla fall :) Ganska olikt honom att lägga sig sâhär tidigt :/ Men men.
Saknar David, som fortfarande sitter hemma i Sverige :( Saknar Amanda ocksâ, har inte träffat henne sen jag âkte hem ifrân Norge :( Men, snart sâ :D
CIAO, nu ska jag satsa pâ att sova, och imorgon blir det SCHTEEEK vid poolen :D

Fick bli en gammal bild, men det är okej :D Pussa fâr=MEE GUSTA :D
Juste, enda meningen jag har lärt mig pâ spanska so far: EL GATITO ES MUUUY MOONO!!
translate: DEN LILLA KATTEN ÄR MYCKET GUULLIIIG!!
(mono kan ocksâ betyda apa, men i det här fallet blir det gullig :D)
CIAO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0