Sound The Alarm

Tjaaaaaaaba :) Najs dag idag verkar det som :) Skolfotot och allt liksom, och jag ahr Davids kofta på mig -.-'. Jag vet preciiiis ur jag sa se ut på min bild :D Anyyyways, så ska jag till apoteket och grejer idag, så det är bara att hoppas att jag inte glömmer det ;) Vi har även läsårets första MATTELÄXA tills idag, suger kuk om du frågar mig...

Svart linne från HM, Svarta jeans från Gina Tricot, Kofta från MQ (Davids), Halsband från Glitter, Ring från HM samt osynligt örhänge från Shock :)

Ikväll blire mys med min kära vän Catten i hennes bubbelbad :D Både hon och jag har massa skvaller att dela med oss av, så det ska nog bli intressant :) Och sen så har jag och Catten alltid så jäkla KUL! (skrev kuk först, men ångrade mig) :D


Kommentarer
Postat av: C

klart vi alltid har jättekuk <3 ;)

2011-08-26 @ 13:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0