I'LL LET YOU IN THROUGH THE BACKDOOR, BABY

Tjafan :) Jag tänkte på en grej idag, och alltså, är det inte egentligen väldigt sjukt att typ ALLA kollar i tidningar som typ FRIDA eller Sofies Mode eller Klick, eller jag vet inte vad, och så finns det massa modesidor som säger ungefär "Sno stilen av Olivia Palermo!", "Få Kim Kardashians rumpa!", "Fixa Vanessa Hudgens perfekta hy!"?
För, egentligen, när man sitter där med sin budget på cirka 300 kronor att handla kläder för till ett halvår, otränade röv och akne som vägrar försvinna trots åratal av ansiktsmasker och olika tvålar och tillochmed antibiotika, och läser allt det där, så tror jag att man egentligen vet, innerst inne, att jag kommer aldrig, aldrig någonsin, se ut sådär.
För vafan, jag kan inte lägga ut en halv mille på en "snygg outfit", eller skaffa ett jävla rövimplantat, eller ändra mina gener så att jag får arvsanlag till vacker hy. Och, jag tror egentligen inte att jag vill se ut sådä. Egentligen, om någon vandrade in i min skola, med kläder som Olivia Palermo, röv som Kim Kardashian och hy som Vanessa Hudgens, så tror jag att jag skulle bli ganska rädd. För det existerar inga perfekta människor, så det skulle ungefär vara det slutgiltiga beviset på att aliens existerar.
Det enda man gör mot sig själv när man försöker likna andra människor är att klanka ner på sig själv. Försök bli så snygg som du möjligtvis kan bli, istället för att sträva mot ett ouppnåligt mål.
Hehehe, lätt för mig att säga, jag är ju redan BÄST och har världens BÄSTASTE pojkvän :D Nejmen, jag försöker sluta jämföra mig med andra, och bara jämföra med dom fulaste bilderna på mig själv jag äger, och VIPPS så mår man så otroligt mycket bättre :D SÅ SLUTA LÄS DUMMA MODETIDNINGAR SOM VILL GÖRA ER TILL KLONER TACK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0