Hemlängtan

Tjaba :) jag sitter fortfarande här i Spanien och bloggar frân Markus otroligt sega dator, som inte har de tvâ av sista bokstäverna i alfabetet -.- Men, jag gor det bästa jag kan av det :) Längtar hem som faan nu, är massa som jag inte har träffat pâ hela sommarlovet, och sâ saknar jag älsklingen sâklart <3 Saknar Amanda ocksâ :(  Men, men Jag hoppas pâ ett par riktig härliga sista veckor av sommarlovet när jag kommer hem :) Kommer ju faktiskt hem redan i overmorgon :) Inga bilder right now, eftersom att det inte är min data, men lovar att bâde bloggen, uppdateringen och designen kommer bli bättre sâfort jag kommer hem <3 PUSSAR FRÂN SPANIEN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0