HELGEN

Tjafan, ledsen för att jag inte har bloggat i helgen, men har varit otroligt upptagen med att gå upp i vikt ;)
Jag och David bestämde redan i fredags att vi skulle till gymmet, men sen så åkte vi inte, jag stack in till Jakobsbergs centrum istället och kollade lite kläder med Amanda och Diana. Köpte lite, bilder senare ;) Sen så stack jag till David, sov där, och vi bestämde oss för att sticka till gymmet på lördagen. På lördagen var det dock PERFEKT mysväder, så det blev såklart inget gymmande, vi skulle göra det idag istället. Men idag så hade jag inte riktigt råd att köpa nytt gymkort, så vi bestämde oss för att göra exakt ingenting hela dagen istället :)

Nu blire hårinpackning, dusch, raka benen och måla naglarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0