Dataproblem

Alldeles nyss kraschade min dator för andra gången på grund av ett nedladdat the sims 3 spel -.-' Så jag valde att avinstallera det, vilket dock gör att jag inte kan spela på några av mina gamla familjer, utan antagligen kommer att bli tvungen att installera om alla spelen och ladda ner allt eget innehåll som jag har samlat på mig under de senaste två åren igen -.-' Så jäkla trött på det här, så jag passade på att avinstallera lite andra grejer också, eftersom att datan började bli lite full :) Känns dock onödigt om man tänker på att jag just satt i typ tre timmar och spelade, och nu är allt bortkastat... Aja, jag får väll hitta på nått i verkliga livet istället ;)

Just nu :)

December 2010 :)

 

Vad tycker ni? Var mitt gamer-jag snyggare då? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0