We Are The Royal

Ursäkta mig, men jag har fastnat på Royal Republics debutalbum We Are The Royal så jävla hårt!! De är fan det enda jag lyssnar på just nu oO Jag kan varenda låt utantill nu, men den är fortfarande lika bra :D Sjukt synd att dom inte har släppt fler skivor än :O
Men i alla fall, idag har vi haft reflektionsdag, och jag är fortfarande inte klar med allt jag ska göra :O Jag har druckit en hel jäkla kanna te idag, bara för att jag har varit så jäkla trött! Sjukt fan, jag sov 10 (!) timmar inatt liksom...
Dagens myskläder ;) Ser ut som om jag har värsta cphänderna ju oO
Tack för tips på serier igår btw, tror jag ska börja med Desperate Housewifes när jag sett sista avsnitten av How I Met Your Mother :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0