Svar på tal

serri om Youtubekändis:
omg!! haha du e verkligen emo! och du sjunger inte fint så lägg ner karriären stumpan!
Tja Serri :) För det första så drev jag när jag skrev att jag va youtubekändis, så blåst är jag inte. För det andra, videon laddade jag upp för tre månader sedan, jag ser inte ens ut så längre, för det tredje, stilen som håret är hämtat ifrån är INTE emo, om du ska kalla nån för emo borde du veta vad det är först :) Sen så undrar jag liiite hur du vet hur min sångröst låter?
Ha en bra dag gumman ;)
Snälla, om ni inte har något positivt att säga, kommentera inte, då blir alla gladare ;)

Kommentarer
Postat av: David

jag tror att majorieteten tycker att Lovisa sjunger fint så du kan gå och hänga dig Serri. Vem fan skriver sånt på någons blogg anonymt?

2011-04-19 @ 19:49:31
Postat av: serri

haha gumman du e såå söt!

jag har hört från folk i din skola. jag var o kollade på eran elvevkonstert. inte något vidare va?

2011-04-21 @ 13:14:14
Postat av: David

finns det nått som e töntigare än att vara kaxig över internet? Det är sorgligt att du fortfarande försöker förolämpa henne, man ser ju att hon tar så himla illa upp.

2011-04-22 @ 21:21:24
Postat av: ...

"Haters make you famous" ;)

2011-04-23 @ 00:39:33
Postat av: Felix

Haha serri du är bara patetisk...

2011-04-24 @ 01:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0