Ny design?

Borde jag skaffa ny design? Har nästan tröttnat på den här och jag tror jag har en ganska bra idé på ny design också... Vi får se :)
Idag ska jag ha en luugn dag, göra precis ingenting och vänta på att påskharen ska komma :D Nörda lite spel också kanske. Ååh, är skitsugen på att spela minecraft, men har inte råd att betala, så jag bad en kompis att ladda ner spelet på ett USB minne till mig, men det funkade inte D: Plus att jag har problem att hitta ett den crackade versionen, det kommer bara upp massa cp sidor D:
Jaja, får väll köra CoD eller Sims3.
Bild från december 2010, hahaha, jag ser smått galen ut. Men, åååh, jag saknar mitt långa hååår D:

Kommentarer
Postat av: Felix

Bad news, ska du ha den riktiga minecraft måste du köpa men ska försöka hitta en crackad :P

2011-04-24 @ 02:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0