All Because Of You

Dagens låt: All Because Of You - Royal Republic
Haha, man tror det ska va värsta lugna tråklåten, men lyssna på den, den är sjukt jäkla awesome, långt ifrån lugn ;)
Stack in till Stoockhooolm staaaad idag med David och gick på Science Fiction Bokhandeln. Bästa jäkla affären ever, skulle LÄTT kunna vandra runt där i timtal och bara vara FETT LYCKLIG! Men eftersom att David va med så ville jag inte tråka ut honom, så jag valde några böcker, betalade (med presentkort, är fan pank nuförtiden), och sen stack vi. Käkade middag på Kungsan, fett mys jue <3 Fast man får alltid så jäkla mycket mat där, blev fett mätt :O
Och, jaa, jag är nörd, och jag är STOLT :D Fantasy och scifi FTW <3
Btw, kan man ha mjukisbyxor på sig i skolan eller inte? För jag älskar mina mjukisbyxor, och det känns HEMSKT att ta på sig jeans på morgonen när man har slöat i dom hela morgonen D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0