Hårt Jobb

Den som tror att mitt liv är lätt borde få försöka leva mitt liv i en vecka...

Sry att jag inte har bloggat, har sjunkit 2 platser på bloggtoplist, inte bra, inte bra! Ni måste fortsätta besöka även fast jag inte skriver varje dag juuue!!
Aja, men jag har haft sjuuukt mycket att göra i veckan/helgen.
Igår jobbade jag och Amanda på bussdepån i Ekerö, vi gjorde SL tatueringar på 6åringar från halv ett till klockan fyra. Som belöning fick vi 2 biobiljetter, en aladinask och så mycket godis vi kunde äta ^^
Idag har vi betalat av biljetterna till Green Day i somras genom att jobba hela dagen på farmor och farfars loppizz. Vi sålde asmycket xD Är äntligen skuldfri ;)
Gissa vad jag ska göra nästa helg?

Kommentarer
Postat av: Amanda

AHAHAHAHAHAHAH BILDEN!!! JAG SER CEPE UT O.O LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

2010-10-05 @ 17:25:51
URL: http://armyofnone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0