Vem älskar inte mig?

Jo, mitt nagellack gillar inte mig alls. Det envisas med att alltid sabba för mig. Så naglarna blir blåa istället för svarta, eller en stor fet klump allra längst ut på nageln.

Någon annan som inte heller gillar mig är klockan. Klockan hatar mig och jag måste säga att det är ömsesidigt.

Jag misstänker också starkt att det finns en massa fjortisar i min skola som inte heller är särskilt förtjusta i mig. Den känslan är nog mer ömsesidig än dom anar.

Mina lärare gillar inte min klass. Dom låtsas göra det, men om dom gjorde det på riktigt skulle dom inte bajsa läxor över oss hela j*vla tiden.

Jag äger.

 
 

 

LOLOLOLOLOL minnen. Lovisa goes EPIC FAIL på kortspelet 500.

Kommentarer
Postat av: ADRIAN

CHA CHA! It's me Catman!

2010-05-18 @ 20:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0