Stört

Stördaste dagen idag. Jag har varit i skolan från 8 till halv tolv, gick hem, gjorde läxan, startade spotify, åt lunch, bloggar, ska fixa bankkonto, shoppa shorts, hem, åka till stallet, rida, träffa Catten i stallet, körlektion, åka hem, äta middag, dusha, sova.

Jag hinner med det mesta på en störd dag. Ingen rast ingen ro. Herre min skapare säger jag bara.

 
Idag är typ första dagen hittills mitt hår har sett likadant ut när jag kommer hem som när jag går till skolan, säg grattis, ANNARS FÅR DU INGEN COOKIE!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Grattis :P ;)

2010-05-27 @ 18:03:07
Postat av: Loviiiiisa x)

Jag köper kakor till dej och tar med till lägret :D

2010-05-29 @ 16:43:36
URL: http://lovisasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0