Det går framåt...väldigt långsamt...Men framåt!

Jag får fler och fler läsare, det går visserligen otroligt långsamt, men fler läsare får jag. Ungefär 5 fler i månaden. Det låter lite, men när man inte har så mycket läsare så känns det som hur mycket som helst.

Så tack så mycket om du följer min blogg, det gör det ännu roligare att blogga om någon faktist bryr sig ;) <3

Försöker komma på nått kul till en ny design, men är inte så kreativ just nu. Nån som har nått tips??

Ingen bild i det här inlägget, jag sitter med ansiktsmask ;o


Kommentarer
Postat av: Elvira ;)

Hahaha varsegood :P <3

2010-05-24 @ 15:15:35
Postat av: Lovisa

<3

2010-05-24 @ 16:56:50
URL: http://lovisasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0