<3 Swing the life away <3

Tjooo people! Jag har sovmorgon till kvart över tio idag. Fatta skönt!!! Slipper oroa mig för att komma försent iaf. Igår var jag och Catharina HÄSTMAFFIA igen. Vi åkte runt och mosade koner. Catharina iaf. Ingen fattar, men, men...

Jobbig hårdag IGEN! Någon annan än jag som är otroligt trött på dåliga hårdagar?? Jag fick skippa vanliga helluggen idag, eftersom den vägrade sammarbeta. Jag har därför ett härligt fluffigt fjortis hår idag. OMG JAG VILL SLINGA MITT HÅÅR!!! Såå tråkigt med bara en färg i hundra år.

 

Naglarna fick vara med på bilden. Dom är härligt svarta. Tänkte göra Bill Kaulitz manikyr senare <3. (Tysk manikyr för dom mer insatta).

SWING THE LIFE AWAY - RISE AGAINST


Kommentarer
Postat av: johanna:)

hahah bääästa låten just nu:D

2010-05-20 @ 18:44:12
URL: http://holmms.blogg.se/
Postat av: Nicki

SVAR; Ja de är bäst ! =D



Fyfan vad coolt hår du har , är extremt avundsjuk :@ Haha.

2010-06-12 @ 19:01:19
URL: http://niickoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0