Vårsol

Jag var ute idag och tog några härliga bilder i det mysiga vårvädret! Det blir verkligen fina bilder nu, med vårsolen mot snön. Förlåt förresten för att jag inte har bloggat på länge, men det har varit mycket, som det alltid är. Jag har inte velat blogga eller haft något att blogga om heller, så då är det svårt.
Amanda kom upp i tisdags med KERPLUNK!! En av dom få Green Day skivor jag inte har (hade, hon gav den till mig). Sitter och lyssnar nu, den har lite sämre ljudkvalité än deras senare skivor, men de hade inte slagit igenom när den här skivan gavs ut plus att dom var signade till ett mycket mindre skivbolag då. Men låtarna äger speciellt 2000 Light Years Away, som det sägs att Billie Joe Armstrong skrev när han kom hem efter att ha kysst sin nuvarande (första och sista förhoppningsvis) fru. Om någon skrev en sån låt till mig skulle jag smääälta. Men jag har ju Vidar och han behöver inte skriva någon låt för att jag ska smälta, älskar honom redan ;). Jag lyckas tydligen koppla allting till Vidar nuförtiden. Kan bero på att jag tänker på honom 24/7. Oj, nu kom låten My Generation, den var ju skitbra!
Aja, lyssna på låtarna 2000 Light Years Away och My Generation från Green Days skiva KERPLUNK. Och, haha, lyssna på låten Dominated Love Slave också, den är lika kinky som den låter. Misstänker faktist att det är Tré Cool (trummisen) som sjunger den på skivan, tror att det är han som har skrivit den också.


Jag lyckades faktist ta mig upp i ett träd och fick några konstiga blickar från förbipasserande


Jag fick en massa snö i skorna på köpet, kan inte snön bara FÖRSVINNA!!



Jag har världen konstigaste ställning, men det var krångligt att balansera på den där trädgrenen faktist!!

SNÄLLA LYSSNA PÅ DOMINATED LOVE SLAVE FRÅN GREEN DAYS SKIVA KERPLUNK(!!) DEN ÄÄÄGER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0