By Your Side

I don't want to cause you trouble
Don't wanna stay too long
I just came here to say to you
I am by your side


Kan inte fatta att jag faktist ska gå på Tokio Hotel(, Welcome To Humanoid City Tour,) i Globen imorgon. Det är så overkligt! Jag har ju pratat om det i månader och jag och Catten har gått runt och sagt det till alla såklart, men det blir ju aldrig som man har tänkt sig, och jag hade nog inte räknat med att jag faktist skulle gå, eftersom att Catten är i Sälen över sportlovet, och alltså egentligen skulle vara i Sälen imorgon också.
Men.

Mirakel inträffar. Denna gång i form av Catharinas föräldrar (God bless them) som gick med på, efter mycket intensivt tjat under cirka 3 månader, att skjutsa henne hem på morgonen och sen skjutsa henne tillbaka till Sälen på en mycket okristlig tid på dygnet. Haha, inte ens JAG skulle kunna få min pappa att göra det, och han brukar ändå ge upp om jag kramar honom och säger "Pappa skulle jag kunna få ... ". Det funkar nästan alltid :).
Dagens inlägg skickas direkt till Catharina (Kaulitz) Sörving i Sälen ;)
Squuuueeeee, omg having a TOTAL Fangirl Moment. (Ibland känner man sig bara något ocool, men antar att man måste acceptera sig själv hur töntig man än är.)
Se upp Sverige, TH fangurlz på ingång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0