Vadå väll!?

Jag har klippt mig idag :). Jag klippte lugg och jag älskar det!

Jag frågade Stefan vad han tyckte om min nya lugg. Stefan svarade: " Men det blev väll fint". 

 VADÅ VÄLL?! 

Amanda har också lugg nu. 
Hon klippte sin med kökssaxen klockan tio över sju i fredags. 

Det har varit en liiiite galen vecka. Det har hänt en massa skit. Men så är det väll alltid första veckan i skolan. Amanda kom te.x på när vi satt på pendeln in till stan att hon hade hemtelefonen i fickan. 

Vi bröt ihop på pendeln. 

Nya frisyrer, nya fiender, nya vänner, nya löften och 17 dagar in på det nya året. 

  


 
Bild 1: Amanda kastar runt sina nycklar.


Bild 2: Amanda tappar sina nycklar...
SLUT PÅ BILDSERIEN

 
I <3 my Converse

 
ensam.

 
Lektionerna flyter ihop till en enda lång evighet

 
Jag <3 min UGLY tröja (också)

Ensam. Ledsamt ord det är egentligen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är så duktig (not) att ta bilder på mej. Jag blir alltid bajsful!!

2010-01-18 @ 20:13:47
URL: http://handgrenade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0