Snälla sluta hata!

Jag har precis sett ett par videos på youtube som kom upp när jag sökte på Tokio Hotel. När jag klickade mig vidare på liknande videos så kommer det upp fler och fler videos om att hata såkallade "emos". Dom flesta videorna hade kommentarer där flera hade skrivit att dom avskydde, till och med hatade såkallade "emos".

Jag förstår inte hur man kan sätta andra människor, som man inte ens känner, i ett fack och sen säga att man hatar dom allihopa. 

Jag skulle inte tänka på mig själv som emo, men jag har fått en del kommentarer från andra...

Även fast jag har slutat bry mig totalt, så kan det gå djupare än man tror. Jag vet av egen erfarenhet hur jävla ont det kan göra att varje dag höra att man är ful eller liknande.

Så sluta hata andra människor!

Det finns ingen anledning att hata i onödan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0