Nä, fy FAAN, aldrig mer kött

Jag tog precis beslutet att sluta äta kött. 

Jag mår illa. 

Jag har precis sett en 1h och 40 min lång film om vad djur och mejeri produkter gör med din kropp, miljön och världen. Ca 85% av alla olika sädeslag som odlas i Amerika äter djuren som vi senare ska äta upp.

Vi hugger ner regnskogen för att odla mat till djuren som vi göder feta för att sedan döda på hemska sätt och sedan koka i olja (fritering) och äta. Sedan när vi får cancer av det testar vi våra mediciner på andra djur, som får hemska biverkningar och dör av det.

Som sagt, jag vill spy.

Jag vill iallafall inte vara en del av det.

 

Bild tagen här.

Hoppas nästa inlägg blir lite gladare...


Kommentarer
Postat av: Sektledaren

Den Heliga Sekten anropar dig, mitt barn att ansluta dig till oss. Du är sannerligen ett syndens barn och du skall befria dig från dina synder genom att läsa budorden på Mårtens blogg.



http://denheligasekten.blogg.se



Var hälsad..

2010-01-16 @ 15:53:13
URL: http://denheligasekten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0