Leker lite

Nu när jag äntligen har tid så gör jag något som jag inte gör ofta, jag leker med mina kläder, mitt hår och smink. Det är ganska kul om man hittar något kul och annorlunda. Jag ska inte tjata om sånt, men det kan va ganska kul om man nästan aldrig gör det.

Jag menar, jag hinner aldrig fixa mig lika mycket som jag kanske skulle vilja på morgonen, eftersom det finns en gräns för hur tidigt man kan gå upp (lol).

Så jag skojar runt med en plattång och tuperingskam och ni kan få se resultatet senare när min dator anländer. (Jag har flyttat från mamma till pappa idag, vilket jag gör varje fredag.) Tråkigt inlägg utan bilder men jag har som sagt inte min dator här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0