Kissekatt

"Fuck you cats, I'm a tiger"
Lite humor får man väll lov att ha antar jag.
Jag har precis laddat över lite bilder från min mobil till datan, så här får ni alla awe(-)some roliga bilder från tältningen X) Alla fotade by Moi :)
(Tur att Amanda inte har internet just nu, hon skulle sååå döda mig)
Bilderna utomhus är tagna klockan halv sex på morgonen när vi fortfarande inte hade gått och lagt oss, och jag fick den briljanta indéen att vi skulle gå ut och titta på den väldigt icke-existerande soluppgången. Vi satt där i en kvart på toppen av tippen och fick ungefär 5 myggbett i minuten innan vi insåg att det var mulet och vi inte skulle se soluppgången i alla fall. Skills.

Kommentarer
Postat av: Maja goes love Billie Joe Armstrong

Billie min min min min 8D elak

2010-08-29 @ 17:51:07
URL: http://punkprinsess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0