FU HM

Jag blir så skitsur på HM när dom säljer bandtröjor, typ Guns ´n roses, Sex Pistols, Rolling Stones. Jag menar i stort sett INGEN som handlar på HM lyssnar på dom banden och så slutar det med att jag möter nån med Sex Pistols tröja, blir överlycklig, går fram och frågar: "Hej, lyssnar du också på Sex Pistols??" och dom svarar: "Neeej, men jag tror att jag kanske har hört en låt nån gång".
Jag dör
Fast jag kan andå inte låta bli att köpa en.
ursäkta för dålig bildkvalité
Nu ska jag ut med hunden, cu bithes

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar det här ;)

2010-08-17 @ 15:42:34
Postat av: Henrik

skit, mitt namn försvann :P

2010-08-17 @ 15:43:20
Postat av: Maja goes love Billie Joe Armstrong

JAG ÄÄLSKA SEX PISTOLS 8DD

2010-08-26 @ 16:05:02
URL: http://punkprinsess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0