Estepona i mitt <3

Jag är hemma nue, men längtar redan tillbaka till underbara Estepona... Det värsta med att resa dit är att komma hem och inte veta om man kommer att träffa alla om ett år eller 2 månader...
Aja, nu ska jag inte gräva mej djupare ner i depressionen, jag ska träffa AMANDA igen snaaart!!! Bussen går om 22 min, längtar, längtar LÄNGTAR!! Och sen så är det ju tältning/fest på tisdag, så jag har ju andra grejer att se fram emot iaf :)
Skriver mer om Spanien senare, måste sticka te bussen.
Btw, jag måste verkligen färga mitt hår snart, jag ser nääääästan liiiite fjortis ut nu. Skit.

Kommentarer
Postat av: Elvira (Fillas kompis)

Vart har du köpt det där linnet ?:)

2010-08-21 @ 19:39:25
Postat av: Lovisa :)

Gaaaammalt linne sötis ;)

2010-08-27 @ 21:26:11
URL: http://lovisasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0