What somebody like you doin inna place like this?

Amanda är redan här och tar över min dator och spotify. Hittils har vi lyssnat på Take it Off och Blah Blah Blah med Ke$ha, memories med David Guetta och framför allt IF WE EVER MEET AGAIN MED TIMBALAAAND! Amanda är fet beroende av den jävla låten. Vi har lyssnat på den i 3 dagar nu.
Jag vaknade halv ett idag, så för mig är det typ lunch tid nu. Vidar kommer hit snart, längtar. Hoppas att han kan ta bussen själv, för annars är det nog för sent att åka och möta honom. Men mest längtar jag efter min solstråle Renaida, Alex och Agnes. Och alla andra som var med i Barnkorståget.
Tomas,den maxade kissen i en fet pose
utanför Orionteatern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0