Tröttnat

Jag letar och jag letar och jag letar. Jag tappar bort min mobil och måste leta efter den. Samma sak med min skåpnyckel, mina hemmanycklar och min Ipod. Och mina läxor.
Jag hittar ingenting att ha på mig så jag letar i garderoben. Jag är inne i stan och letar efter ett nytt par jeans. Jag letar på blocket efter spel till playstation 2.
Jag är inne på bibloteket och letar efter bra böcker.
Jag är inne på Ica och letar efter karamellfärg.
Jag letar alltid efter något, det kan bli väldigt jobbigt för det mesta. Just nu letar jag efter ett par ljusblåa jeansshorts med hög midja, en bok jag vet ska finnas men inte kan hitta, en perfekt födelsedags present till Emelie, ett par ljusbruna låga Dr Marteen för ett bra pris och som alltid, MIN IPOD SOM SKA LIGGA HÄR NÅGONSTANNS!
Om någon har tips på var jag kan hitta, kommentera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0