The mysterious one

Tjao där ute i cyberspace, antar att du har råkat hamna här, på Sveriges absolut bästa blogg, genom en ren slump. Det är nämligen inte så många som har hört talats om min blogg även fast den klart är bäst.
Men jag ville bara hälsa mina nya läsare välkommna också, jag har gått från att ha 6 läsare om dagen till 9! *Gör vågen*
Välkommna ni tre nya! Ni är nu officiella medlemmar i den lilla krets som har tillgång till tråkig skit som jag tänker på!
Om det nu är någon som känner sig förbisedd och känner att dom behöver ett mer personligt välkommnande, i stil med en parad i mitt vardagsrum eller ett välkommenkort i brevlådan, hör av dig eller kommentera.
(O.B.S Varning för att jag har fyllt kinderna med luft här, jag har inte hängkinder)
Baj baj cyberspace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0