Lat eller vad?

Jag blev så förvirrad av alla olika Gimp fönster jag hade uppe samtidigt igår att jag typ tröttnade och mejlade min bild till Henrik. Han sa att han kunde fixa den. Jag känner mig otroligt, otroligt slö. Herre gud när jag tänker efter borde jag betala honom eller nått. Jag har inte så mycket pengar just nu så han kan få en kram. Nu känner jag mig mycket mindre lat.
Kunde inte låta bli att öva lite på färgläggning i Gimp idag också. Jag är som sagt nybörjare så ha överseende med småfel ;)
Kan inte låta bli att garva åt härliga Amanda.
En CAPSLOCK LÄNK TILL AMANDA

Kommentarer
Postat av: Amanda

Yey, love jår häder :D Pööööss <33

2010-04-07 @ 19:08:17
URL: http://amanndaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0