"Ja, vi är lesbiska"

Amanda och jag hade ett totalt Epic moment här om veckan.
Vi gick och höll händer, jag vet inte riktigt var vi var, men det var antingen vid tunnelbanan eller vid ICA inte säker. Men iallafall, vi gick och höll händer. Just eftersom att vi klär oss lite alternativt, många har kallat oss emo, det är ingenting vi strävar efter själva, men det verkar vara så många uppfattar oss, så antar många att vi ska vara lite skruvade, och då när vi går och håller händer och säger saker som "Jaaaa, jag ölskar deej" till varandra, antar vissa att vi är ihop.
En gubbe vi gick förbi stirrade något oerhört och såg mycket illa berörd ut.
Precis när gubben paserade bredvid oss på Amandas sida så säger Amanda högt, rakt ut till luften framför sig: "Ja, vi är lesbiska."

Alltså fatta gubbens min!! Most Epic moment ever! Vi garvar fortfarande åt det typ 2 veckor efter att det hände.
Förtydligande: Jag och Amanda är inte tillsammans och har aldrig varit. Jag har en pojkvän jag älskar. Det är därför det är så kul!

Kommentarer
Postat av: matilda

haha x)

2010-04-13 @ 17:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0