Fixar och trixar

Jag håller precis på och lär mig hur man använder ett bildredigeringsprogram som heter Gimp 2. Man kan göra det mesta, man kan tillochmed få en människa med måttlig acne se ut som om den har helt len hud. Man kan sätta på väldigt avancerat smink, och om man är duktig nog, vilket jag inte är, få det att se riktigt ut. Jag är dock inte riktigt så bra än, övar fortfarande. Men rekommenderar Gimp 2 varmt till alla som vill ha ett lite lättare men ändå riktigt bra bildredigerinsprogram.
Håller på med en ny design till bloggen nu, är redan trött på den jag har, den är inte så rolig egentligen. Så bli inte förvirrad om saker ser lite röriga ut eller inte funkar som dom ska ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0