Everybody go weo!

Jag har varit utan feber i 6 dagar nu. Idag när jag satt vid datorn kom jag plötsligt att tänka på;

Oh shit! Bloggen!

Råkade visst glömma bort att blogga i ca 1 vecka. Oops... 
Jag hade tänkt berätta om den fantastiska Green Day konserten som jag var på med Amanda. 

När vi kom dit höll förbandet fortfarande på så jag och Amanda gick runt utanför istället. Vi var så sjukt uppspelta och sa saker som: "vi befinner oss i samma byggnad som GREEN DAY! Vi borde kyssa marken!"   
Anyway, när förbandet var klara så satte vi oss i publiken och väntade. Ingenting hände på en stund, men helt plötsligt kom det ut en rosa kanin som bar på en spritflaska som han drack ur. Han vinglade runt på scenen och dansade lite till YMCA!

Jag har fortfarande ingen aning om vaf*n kaninen gjorde där...

Jag tänker inte berätta om hela konserten minut för minut, för jag minns faktist inte ens allt. Det var mest ett moln av lycka och fantastisk musik i två och en halv timma för mig.

Men jag kommer ihåg en jätte snygg Billie Joe Armstrong som skriker: "Who want´s a t-shirt?", och plockar fram nån sorts bazooka och börjar skjuta ut t-shirtar i publiken.

Jag kommer också ihåg att hela Globen stod upp och sjöng "...Boulevard of broken dreams when the city sleeps and I´m the only one and I walk alone..." 

DNs recension: "Att kalla Green Day för punk är som att kalla wrestling en sport."

 
Billie Joe Armstrong, Tré Cool and Mike Dirnt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0