Just another Monday.


As I´ve said before, Autumn is beautiful.

Måndagar är nästan alltid likadana, eller så upplever iallafall jag det.

Jag går upp, äter frukost, fixar mig och går till skolan.
Har klassinformation i en halv timme och sen en mattetimma och Lunch.
Sen har jag No, långsam håltimma och en engelskalektion.

End of the day.

Jag kommer hem och äter mellis, sen sitter jag vid datorn en stund och sen läser jag lite.
Äter middag och kollar på när Klara läser bloggar eller spelar The Sims 2.

Min händelösa Måndag. Samtidigt så har jag inte tråkigt... Jag vet inte hur det kommer sig, men jag har inte tråkigt, ävenfast allt upprepar sig.

Jag tror att det är därför att jag alltid letar små nyanser och hittar vackra detaljer, för annars blir allting grått.

 
I´m in black.

Amanda sötnos, i sin nya jätte fina tröja. Vad tycker du? Fin<3 eller Ful:(?

 
I found a beautiful feather, I didnt touch it though, I don´t know why, I just never touch feathers...

 
R.I.P Michael Jackson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0