Födelsedagar.

Jag fyller år idag! Jag fyller tonåring som pappa säger. Alla säger alltid "Oj, vad stor du har blivit!" Även om man inte har det och är minst lika pluttig som förra året. 

Jag fick världens bästa födelsedaspresent!

JAG HAR FÅTT BILJETTER TILL GREEN DAYS KONSERT!!!!!!!

Jag höll på och börja gråta! (Jag säger ju att jag håller på att bli blödig!)

Den är imorgon kl 19.30 i Globen och håller på i 3 timmar!!!

Jag ringde Amanda och berättade att hon och jag skulle gå på Green Day. Det ända hon kunde säga på 10 min var "Jag älskar dig, jag älskar dig, jag..."  

Jag fick en gitarr också!
Har övat hela dagen och kan redan spela (och sjunga) Knockning On Heavens Door.
Jag kunde alla ackorden från innan, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0