Jag bantar...

Jag beställde 3 Green Day skivor igår på CdOn.com (Så mycket, för så lite!). Dom ska komma om 1-3 arbetsdagar.

Jag har bestämt mig för att "Green Day banta" tills skivorna kommer.Haha

Det betyder att jag inte får lyssna på någon Green Day musik, besöka deras hemsida eller läsa om Green Day.
Det är dock inte förbjudet att prata om Green Day för det är en mänsklig rättighet.

Sen när jag får skivorna och äntligen får lyssna igen kommer njutningen vara minst tredubbelt så stor!!

Jag är liksom beroende av Green Day. Jag får abstinens och blir helt stirrig om jag inte lyssnar på ett tag.

Jag börjar redan bli flamsig...

 

 
Mitt nya, fina armband med nitar köpt på Lindex.

 
Jag sov över hos Amanda i veckan och vi hade en megamaxad myskväll!

Amandas morgontrötta fötter. Dom hängde ut översängkanten när hon sov,haha!

 
En annan av veckans fina outfits. Det äe min vackra och heliga Green Day T-shirt. 

 

 

 
Hehe, sminkbordet lite fullproppat...


Kommentarer
Postat av: Amanda

JAG VILL OCKSÅ HA SKIVORNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMGOMGOMGOMG GE MEJ!!!

2009-11-01 @ 17:50:51
Postat av: Amanda

Vilka skivor beställde du ?? =)

2009-11-01 @ 17:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0