I dunno...Should I know?

Jag har färgat håret för bara några dagar sedan, och jag älskar resultatet, men många som gillde min blonda (och ganska fjolliga) hårfärg som jag hade innan har frågat mig "varför?"

Ärligt talat har jag ingen aning om vad jag borde svara.

Vadå, vad vill dom ha för svar? Dom ser bara missnöjda ut när man svarar "Jag tycker det är finare såhär". Vill dom att jag ska säga "Jag håller sakta på att bli emo och planerar att rymma hemifrån när jag fyller 15, detta är bara början på min tonårs revolt!".

Jag menar även om det var så så skulle jag ju inte säga det när de frågar varför jag har färgat håret mörkbrunt...

 
löv it, bithes.



 

 

Wake up the house is on fire and the cat is cought in the dryer

 
Haha?

 
Nya Converse. Skosnören med stjärnor på från Punkt shop.


xoxo from your own wannabe emo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0