Änglar finns

Jag tror på att alla människor har skyddsänglar och att dom, om du vill, hjälper dig med alla dina beslut.

Vi har en kortlek hemma med änglakort som man sprider ut framför sig och sedan ställer sin fråga. Högt eller viskande eller bara tänk den. Dra ett av korten. Detta är svaret på din fråga och vad du borde göra. Det finns ca 82 kort tror jag.

Jag ställde tre frågor idag.

 

Jag fick upp samma kort varje gång. 
Det var kortet "TIME TO GO".  


                                                                   TIME TO GO

"The sun sets and rises each day, and it´s the same with the avenues in your life. See the beauty within each sunset in your life, and know that the sun will also rise again tomorrow. Endings are merely the start of a new beginning, and we are with you through each phase and cycle." 




Kommentarer
Postat av: Mumsisa

Yaow? :O

2009-11-12 @ 20:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0