Plugg

Inte kul, inte kul, nej det är faan inte kul att plugga... Spanska glosor, svenska saga, No böcker och en massa till... Och stefan ligger 35 tal efter i matten... Sitter hemma hos Stefan nu och vi har båda en massa plugg att fixa, men jag tog med mig spanska glosorna som tur va... Kan inte lägga upp några bilder såklart eftersom jag är hos Stefan.

Det är en kille i min klass (alla vet vem det är, hah) som säger att Green Day suger och är på mig hela tiden och det är asjobbigt, för man måste respektera andra och vad dom tycker. Jag menar, jag går inte runt och skriker att jag hatar E.M.D bara för att ha någonting att skrika. Man måste respektera andras smak (även om den suger). 

 
Stefan, hemma hos Stefan... 
Snygg i håret, haha  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0