O.o Facebook...(dregel)

Jag har börjat misstänka att jag är beroende av facebook...Jag kan sitta i 4h och bara läsa kommentarer och ta roliga quiz och söka på roliga grupper...Det är helt sjukt. Jag skulle bara kolla om jag hade några vänförfrågningar och så fastnade jag i en och en halv timme weird...

 
Dregel...känner mig som en utsliten datanörd, haha

Föressten jag fick en ny laptop i julklapp, den jag bloggar ifrån. Den är asbra och har nyaste windows, Windows 7 om nån undrar (nyare än vista Maaaaaaaxaaaat)^^

Nej, nu ska jag ta och installera iTunes till min Ipod nano (som jag också fick i julklapp) X3

Jag känner mig som en bortskämd, dregglande datanörd, lol!

 
Min vackra Ipod nano i sin vackra förpackning ^^(Man ser min ännu vackrare Green Day affish i bakgrunden O.o)

Kommentarer
Postat av: jojjo

haha lollo, du är en liten datanörd duXD<3

2009-12-26 @ 15:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0