Bye bye spritfett

Nu när livet har kommit igång lite mer här i Sverige så har jag även börjat med träningen igen. Sprit, vitt bröd och pasta i tre månader är inte det festligaste för kroppen och jag har börjat sakna hur min "riktiga" kropp ser ut. Så nu har jag lagt upp en riktig plan för min träning, det blir gymmet 6 ggr/veckan, med 20-30 min kondition varje gång, och sen styrka. Jag delar upp styrkepassen i ben/rumpa, mage/rygg, och armar/bröst, så det kommer att bli två pass per del i veckan. Jag har även extra fokus på rumpa just nu, eftersom att jag antagligen snart kommer behöva slänga på mig en bikini igen (hehehe våga vägra Sverige), så fem dagar i veckan gör jag även en snabb träningsvideo som fokuserar på just rumpa. Ska fan tillbaka till som jag såg ut innan sommaren och bättre. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0