Dags att bli inspirerad

Nu har kära David varit borta i 31 dagar, och i lika många dagar har jag hårdsatsat på hälsa och på att ändra min livsstil FÖR GOTT denna gång. Det går bättre och bättre, dricker nu vatten som en besatt och en dag när jag inte har varit på gymmet är en tråkig och slapp dag. Har även lyckats åstadkomma lite viktnedgång, men det är inte det som är det viktigaste, jag känner mig finare och mår bättre i hela kroppen det är viktigast! Men senaste dagarna har jag inte kunnat träna och så för sjukdom och andra anledningar som typ oceaner av plugg, och då är det lätt att bli förslappad! 
Nej, nu är det dags att bli lite motiverad och inspirerad igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0