Mot gymmet!

Idag drar jag igång med träningen igen! Den har uteblivit ett tag på grund av ett astma-virus jag har som gör det svårt för mig att andas, men det har blivit lite bättre nu, och jag tänker inte låta det stoppa mig längre ;) Jag har gjort ett nytt träningsschema som går mer ut på kortare träningspass nästan varje dag, tidigare har jag satsat på flera timmar färre gånger i veckan. Jag har även ett fokus på magstyrka då jag har slagit vad med en kille i klassen, hahaha. 
 
Måndag - Kondition + magstyrka 
Tisdag - Styrka: Ben + rumpa + mage
Onsdag - Magstyrka 
Torsdag - Kondition + magstyrka
Fredag - Styrka: Rygg + mage
Lördag -  Vilodag 
Söndag - Styrka: Armar + mage
 
Jag har även en matplanering som jag startade med för en vecka sedan. Om jag av någon anledning missar en gymdag (träffa David, mycket i skolan, sjuk eller upptagen), så betyder det långpromenad! Och så mycket som jag hatar utomhus så är det relativt troligt at jag kommer att åka till gymmet som jag ska ;) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är farligt för musklerna att tränas två dagar i rad... Egentligen ska man vänta två dagar emellan. Dessutom får man inga resultat då. Goddamnit vi skrev ju en uppsats om det här ><

2013-01-16 @ 18:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0