Svar på tal

Bloggläsare Elina om I have done it before, I can do it some more:
Hejhej! Sett att du börjat med jillian michaels träning i 30 dagar. Är lite sugen själv och börja träna själv. Men vet du om den där träingen är för dom som ör överviktiga eller kan vem som helst börja träna via den? själv är jag smal men vill ha fast kropp och bygga muskler. Tror du den funkar? Hur har det gått för dig, har du fått resultat? Berätta om vad du tycker osv. och du får gärna ge mig tips om den osv. Bra blogg föresten! =)

Svar: Hej Elina! Kul att du gillar min blogg!
Jillian Michaels 30 Day Shred kör jag ungefär varannan dag. Den funkar för alla kroppstyper, och om den endast var för de överviktiga skulle väll inte jag köra den? ;) Man bränner både kalorier, fett och bygger muskler när man kör den. Det är mest muskelövningar, och perfekt för dig som vill bli fastare!
Jag har som sagt inte kört den varje dag, utan varannan, ska idag köra den för åttonde gången, men jag har absolut fått resultat! Jag har kombinerat den med min gymträning, och den har snabbat upp allt, jag ser skillnad fortare! Jag älskar den!
Ett tips är dock att den inte tränar rumpan så bra, men det kan man alltid lägga till ett par övningar själv!
Hör av dig om det är något mer du undrar!

Kommentarer
Postat av: Bloggläsare Elina

Nej, jag menar absolut inte att du är överviktig. Jag tänkte eftersom att man bränner fett och kalorier så finns det väl en sannolikhet att man minskar i vikt och det vill jag definitivt inte göra, det enda jag vill är att se fylligare ut dvs. gå upp i vikt genom muskelmassa och få en fastare och starkare kropp. Dock har jag tittar runt på massor av bloggar och även läst kommentarer av denna dvd, och det har resulterat att dem gått ner i vikt. Fast om man ändå tänker efter så är det ju styrkeövningar med hantlar?  Jillian Michaels och dem två tjejerna på videon ser ju så sjukt snygga ut och vältränade, dem är inte överviktiga och använder sig av videon, men jag vet inte! Vad har du märkt för skillnader enda sen du börja träna med Jillian Michaels? På vilket sätt? Har du ökat i vikt, dvs. med muskelmassa? Du får gärna tillägga angående det jag inte tagit upp, det skulle uppskattas!

Som jag sa förut bra blogg, fortsätt med det!

2012-01-20 @ 09:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0