Bara att börja om igen då!

Har inte varit på gymmet på snart två veckor, och enda träningen jag har gjort är 3-4 gånger med Jillian Michaels dvd! Jag som var så jäkla duktig i ett par veckor innan! Tränade nästan varje dag efter nyår fram till 11 Januari!
Imorgon börjar jag iallafall träna igen, och på lördag får jag mitt nya gymkort på Friskis och Svettis. Sedan blir det core + kondition en gång i veckan, yoga + kondition en gång i veckan, armar + rumpa + kondition en gång i veckan, och ben + rygg + mage + kondition en gång i veckan! Då kommer jag att åka till gymmet varannan dag och varannan dag kommer jag att köra Jillian Michaels träningsdvd här hemma!
Är sjukt sugen på att komma igång! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0